Släng Dig I Väggen...

Nu har jag åkt på ytterliggare en förkylning och håller på att bli sjuk igen känner jag. Helt seg och bäng i huvudet och yr och ja allt man kan tänka sig. Mer än vanligt då. Jag bar boostat mig själv och ska installera hjärnan på att INTE bli sjuk så nu får ni hålla tummarna. Jag måste börja med mina vitaminer igen, visst märkte jag skillnad när jag tog en vitaminshot om dagen men den STÖRSTA skillnaden märker jag NU när jag har slutat ett år. I helvete va sjuk jag har blivit. Så sjuk jag varit den senaste tiden har jag aldrig ens varit i hela mitt liv tillsammans.

Det är mycket som händer runtomrkring mitt liv som är mindre bra och det tar på immunförsvaret. Plus att jag omringas av sååå mycket baciller hela tiden och bara jag tittar på någon som är sjuk så blir jag smittad. Så dags att ta tag i att göra en förändring och det är att börja boosta mitt immunförsvar igen, att det dessutom innehåller antioxidanter så man blir antitant är ju bara en massa massa plus. =)

Det är snart helg och helgen är efterlängtad. Igår hade jag ett möte och hon var minst lika förvirrad som mig. Så sa hon att hon är så trött i huvudet att allt bara blir fel. Då tillägger jag att jag varit såå snurrig hela veckan och att igår (igår var onsdag så när jag sa igår var det måndag jag menade men det var egentligen tisdag) kunde jag skylla på att det var måndag men.. Sen avbröt hon mig och sa att igår var det tisdag.. Så då började vi garva ihjäl oss. Och som sagt jag kunde lika gärna lägga ner för jag hade inga vattentäta ursäkter. Fast idag har jag kanske för jag håller på att bli sjuk plus att veckan varit ovanligt låååång... hahaha..

Kommentarer
Postat av: johanna

Har du någon gång varit otrogen mot din partner eller föredetta? (läs inlägg) Vore snällt om du ville svara, det är en liten undersökning jag har. Tack! :)

2011-09-26 @ 20:36:32
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0