En Födelsedag...

Idag är en födelsedag som istället för att vara rolig blir jobbig. Min älskade storebror som inte finns längre fyller år. Du skulle ha fyllt 32, men du överlevde inte ens din 22 årsdag. 10 år sedan du försvann från denna världen som är så orättvis.

Det sägs att tiden läker alla såren och att med tiden blir allting bättre och gör mindre ont. Men för varje år som går gör det desto ondare att förstå att du är borta på riktigt. Jag har aldrig och jag kommer nog aldrig acceptera sanningen att du inte finns mer och att jag aldrig mer får se dig. Bråka med dig eller krama om dig. Denna tryggheten du gav mig finns inte längre.

Så många gånger jag har behövt dig och önskat dig vid min sida. Jag vet att du fick lida och hade en otroligt hemsk upplevelse precis innan du försvann men jag hoppas att du nu har det bra och bara det bästa för den bästa. För om det är någon som har ett hjärta av guld och aldrig vill någon illa så är det du.

Du är förevigt älskad och varje dag saknad!!! 


<3Sam min ängel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0