Kalas I Förskott

img_6807 (MMS)

Asså min blogg är såååå skum. Nu helt plötsligt bara för jag gnällde så kommer mina mms blogg fram men det är bara till att tacka och ta emot. Igår hade min kära kollega ett kalas för mig iförskott eftersom hon inte är på plats idag. Jag var på nedanvåningen och höll på med mitt pluggande och mailade till min lärare och hon var på ovanvåningen och donade utan min vetskap. När jag kommer upp så håller hon en sån inomhusraket mot mig och ska avfyra den men det gick inte. OCH TUR VAR DET. För det stod sen med FETA bokstäver att man inte ska sikta på folk. Hahaha.. Hon hade blåst upp fina pattaballonger. Sugrör i glasen. Girlanger. Och istället för äcklig gräddtårta fick jag MACRONER.. Mmmm.. Och en jättefin present. Hon tyckte det var svårt att handla till mig så fick råd av min käreste. Så det blev ett långt nattlinne. Nu när jag blivit så fet så passar ingenting och alla mina sov t-shirtar har krymt. Haha.. Så jag sa att jag ville ha det men har inte haft tid och köpa så nu fick jag ett supermysigt.. Hon sa att det var mega svårt o hitta ngt fint. Det mesta var så tramsiga saker på. Och det som var mega fint var alldeles för sexigt så det kändes fel att HON skulle köpa det till mig. hahaha.. =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0