Mållös...

Jag har varit med om mycket, sett mycket och hört mycket. Det är inte mycket som gör mig mållös längre och inte heller så rörd att tårarna faller utan ansträngning. Men igår tog min älskade mig med storm..

På grund av olika anledningar som vi kan gå in på en annan gång så tycker jag inte riktigt om att fylla år. Jag älskar när andra fyller år och att överraska folk men mindre när jag själv ska fylla år. Jag får liksom en klump i magen. Det brukar sluta bra i vilket fall som men det är liksom ganska skönt när min dag är över.

Gårdagen började ju med den uppätna väggen och brevet som jag bloggade om i förra inlägget. Sen var det en supermysig lunch med min älskade. Lunchen var äcklig men skit i det. Haha.. Jag fick världens finaste blommor.. En mega kompakt och skitsnygg bukett med allt möjligt.. Dock dåliga florister som packat blommorna så mkt så de kommer inte kunna slå ut utan de kommer bara dö. Men fin är den.. <3 Och såå stor att den tar liiite för mkt plats.. haha..




På lunchen sa han att han hade överraskning till mig när vi kommer hem. Att han ska göra lite saker och att jag inte fick fråga eller ens vara hemma. Hundarna fick inte heller vara hemma och mamma fick inte vara på plats. Jag fick inte ställa några frågor för han är dålig på att inte avslöja sina överraskningar. Han bad mig göra en sak och jag ställde så klart motfrågor. Haha.. Hela eftermiddagen funderade jag på vad det kunde vara.. Bollade idéen med min kund och hon trodde det var att han skulle sätta upp en strippstång och att han tagit stripplektioner.. Eftersom han sa att ingen fick vara hemma inte ens hundarna.. hahaha.. Asså jag dog lite där..

Väl hemma så skulle vi äta en superduper god middag hos mamma. ÄNTLIGEN GOD MAT. Min lunch var ju allt annat än god. Sen blev jag så fruktansvärt trött att jag itne visste vart jag skulle ta vägen. Jag somnade på soffan hos mamma och efter drygt en timme fick jag komma hem. Jag öppnar dörren och möts av detta..



Han hade gjort en gång med ljus och rosenblad som ledde till sovrummet.

 

På sängen hade han lagt ut en handduk för att förbereda min helkroppsmassage. Strött ut rosenblad och gjort ett hjärta med rosor i mitten och stenar med budskapsord. Ja ni ser själva. Plus min sista present då som också ligger på sängen. Jag har ju redan någon vecka innan fått världens finaste örhängen jag skall visa en annan dag när jag har en bild. Jag tyckte det räckte men det tyckte inte han. Så jag fick verkligen en födelsedag HELA dagen. Jag blev helt mållös och redan när jag öppnade dörren så kände jag hur mitt hjärta slog och när jag kliver in i sovrummet och förstår allting mycket bättre och han står där med vars ett glas vin och en super mysig musik i bakgrunden så rann tårarna nerför mina kinder. Jag blev mållös.. Och chockad av lycka..

Jag var inte ledig. Jag var inte på resa. Jag fick inte presenter värda hundra tusen. Många glömde min födelsedag. Jag fick ingen tårta. Det var inget hej dundrande firande med tusen människor, presenter och sprit. Det var inte 100 rosor och en massa andra blommogram. Ingenting var som det brukade.

MEN jag hade världens födelsedag iallafall. Jag spenderade en lugn men super mysig dag med min älskade, min mamma och mina djur.. Alltså min familj som är allt jag behöver och som jag älskar över allt annat. När jag var liten fick jag höra att din familj inte är din familj utan man väljer sin familj när man blir äldre. Jag har aldrig förstått förrän på senare år. Blod är INTE tjockare än vatten.  


Kommentarer
Postat av: silvia

Näää... så romantiskt.. Finns hopp för männen...

2011-12-29 @ 10:38:34
URL: http://silviasblogg.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie

Men gud så fint gjort! Blir nästan tårögd! =D

2012-01-06 @ 19:05:11
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Lina Holgersson

Gud vad mysigt :)



__________________________________________

I bloggen just nu:

<3 TÄVLING - Vinn tandblekning

<3 VIDEOINLÄGG - Pinsam händelse UTAN TROSOR

<3 VIDEOINLÄGG - Solar ute i bikini

<3 SHOPPAT

osv..

http://linaholgerssons.blogg.se/

2012-05-01 @ 21:52:28
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0