Long Time...

Jag verkar inte få tillbaka min blogglöd. Hur jag än försöker hur jag än förändrar så fungerar det bara en liten stund sen ger det vika igen. Men verkligheten är väl den att nu när jag inte får betalt för att blogga så är jag inte så sugen längre och det är inte min prio nummer ett. Haha. Skojja bara. Jag slutade ju när jag låg på topp FAST jag fortfarande hade betalt. För andra saker dök upp i livet som hade större betydelse. Men jag började för min egen skull och har lovat att fortsätta för min egen skull också.
Lördag och jag är uppe med tuppen halv sju. För att tvätta. Mindre mysigt. Klockan är tjugo i åtta och jag har redan hunnit ha tre utbrott för Fluff är ett super psyko idag. Psyko är han alltid men idag väldigt super duper och jag mår inte bra, håller på att bli sjuk så det är det SISTA jag orkar med. Men ja han är duktig på att välja rätt dag.
Förresten så får jag panik när jag ska tvätta. HATAR att gå i källare själv. Innan har jag aldrig någonsin befunnit mig i källare själv men någon gång ska man väl försöka face the fear? Men den går inte så bra. Jag tittar bakom mig tusen ggr och inbillar mig en massa skumma saker. Gör inte saken bättre att alla jävla äckliga kryp har hittat in dit så det är invasioner av feta äckliga spindlar och en hel svärm med myggor. När jag svängde höger i 190km/timme så störde jag väl deras skönhetssömn för alla börja flyga rundor. Fan det var så jävla äckligt. Måste sluta nu det kryper i hela min kropp. Bläääää....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0