Kärleksbrev...

img_6807 (MMS)

Min födelsedag kunde inte börjat bättre. Jag sov ganska gott inatt vilket jag inte har gjort på några veckor. Sen lyckades min kära för första gången inte väcka mig när han steg upp. Sen vaknade jag av något sen smög han in och grattade mig och kramade om mig. Det var så mysigt att vi inte ville gå upp så vi låg och bara myste i ngn timme. Tiden bara sprang iväg. =( Sen åkte han till jobb och jag stannade kvar en stund till, en lite för lång stund. Hörde Demon yla och ha sig men jag orkade inte bry mig. Vilket jag sen ångrade. Fluff kom in och väckte mig och tyckte jag skulle följa med ut. Tänder i hallen och i födelsedagspresent av Fluff och Molle får jag att de har bitit av en del av väggen och en del av listen. VARFÖR lyssnade jag inte på DEMON och förstod att något var fel. Jag var så trött att jag trodde han bara ville störa sig.. hahaha.. Blev nästan superarg men sen vände jag mig om efter hundarna och hittade världens finaste kärleksbrev så istället för att bli arg blev jag tårögd. Hahaha.. Blev också lite förvirrad och trodde jag fyller 23 idag. Jag fyller faktiskt 24 men det håller vi tyst om. När jag var liten sa jag att jag bara fyller 23 år när jag blir stor sen ska jag inte fylla år mer. Så det så. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0