Why fake the dream when you can make the dream?!

Jag älskar att blicka tillbaka till hur jag var innan. Man ska aldrig blicka bakåt utan bara blicka framåt sägs det ju. Men om man för stunden inte är hundra men var hundra förr så ska man ju absolut blicka bakåt och påminna sig själv om hur jävla bra man var och hur allting var då. För att ladda om på nytt och ta sig dit igen. För jävlar va jag ska dit igen. Detta är inte jag. Detta är inget liv. Jag saknar att LEVA.

Min rubrik älskar jag. Det finns ingenting du kan drömma om som du inte kan åstadkomma. Det är bara armbåga sig dit. Jag har länge försökt hjälpa andra människor lyckas även när jag själv pausas eller blir skadad, ändå har jag inte brytt mig utan vill hjälpa andra och vill inte ge upp tanken om att det faktiskt FINNS genomgoda människor även om vi inte "spelar i samma liga".

Men men och återigen men. Lika barn leka bäst. SÅ ÄR DET BARA. Det finns undantag som bekräftar regeln men det är en på miljonen om man lyckas hitta den där som sticker ut. Jag ska iallafall försöka återgå till det gamla mönstret och ta mig fram på egen hand. Nu är det dags att vara ego och klättra upp och nå målet jag skulle ha nått.

Tyvärr blev jag inte bara pausad utan jag blev tillbaka spolad under tiden jag var dum nog att hjälpa andra. Men turen är att jag fortfarande bara SNART är 24. =o) Har jag gjort det en gång SKA jag göra det igen. Frågan är inte OM utan NÄR.

Kommentarer
Postat av: AMEERA

Nu ligger Dagens bloggtips uppe! Kolla in vem det blev och anmäl din egen blogg för chansen till fler läsare :)



http://ameera.nu/2011/august/dagens-bloggtips.html

2011-08-23 @ 22:12:19
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0