Ut & In...

Upp klockan fem och haft en stressig morgon för att hinna fixa färdigt allting som jag inte hann göra igår, vad drömmer jag om. Vadå fixa färdigt ALLT? Fixa färdigt det viktigaste iallafall. Eftersom jag redan är sååå sen med pärmen till revisorn så kändes det INTE så poppis att skicka med hälften av vad han behöver denna gången. Så jag hoppas VERKLIGEN att allt är med. Haha..

Hade ett viktigt möte med advokaterna klockan nio, stressade igenom mötet HELT I ONÖDAN. Kände på mig att kunden klockan 10.00 inte skulle komma, eller att hon inte kom ihåg det. Mycket riktigt. Det var ingen kund som dök upp inte. Jävligt surt med tanke på att jag stressade i onödan. Men samtidigt så är advokaterna SVINDYRA så en timme med dom räcker gott och väl. Haha.. Jag hann istället städa lite snabbt på salongen och springa en massa ärenden som jag inte haft tid och göra sen jag blev sjuk. Har massor kvar men jag har gjort ett avtal med mig själv. Men de avtalet pratar vi om senare.

Nu vill jag att tiden ska gå SNABBT. Så jag kan åka hem och mysa med min älskling, odjuren och min kära Bella på TV. Jag har varit dålig på att blogga men jag SKA bli bättre.

Jag har lovat mig själv att göra mer saker som jag mår bra av och mindre av det jag mår dåligt av. Låter bra va. =o) När jag städade lite på salongen innan så kastade jag ut gammalt och negativt skit som bara påminner mig om idioter. Så nu ska allt gammalt, dåligt och negativt ut och allt nytt och positivt in. Är ni med mig?? .. =)


Kommentarer
Postat av: Celine

Sv: I Turkiet, var på det hotellet i sommar, helt underbart haha ^^

2011-08-22 @ 19:11:44
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0