Tårarna På Min Kind...

Från att nästan aldrig ha gråtit och aldrig gråtit mig till sömns förutom när man var liten och inte fick som man ville, till att jag var och varannan dag gråter och gråter mig till sömns, eller iaf så rullar tårarna nedanför min kind som jag snabbt torkar bort för jag vill inte inse sanningen. Sanningen gör ont. Jag är trött på att ögonen blir tårfyllda. Häromdagen lovade jag mig själv att göra en deal med mig själv. Hädanefter ska jag tänka mer på mig själv och mindre på andra människor. Jag ska göra mig själv glad och jag ska själv må bra istället för att jag ska vara ledsen och må dåligt för att andra ska må bra. Jag ska ge allt jag har men till mig själv och ingen annan.
Jag har försummat mig själv det senaste året och totalt glömt bort mig själv. Jag vaknade upp för ett tag sen men sen glömde jag mig själv igen. Så innan jag verkligen går i graven så ska jag ta tag i mig själv. För i slutändan vad som än händer så är det mig själv jag har kvar. Det är jag som står upp för mig själv och skyddar mig själv och det är bara jag jag jag och jag. Det känns konstigt att jag har skrivit så många jag. Så jävla skumt är det för mig att börja tänka på mig. Men en förändring måste ske och det är NU.
Innan lovade jag alltid mig själv att lämna saker och situationer när mina tårar rann. För oavsett vem det är så är det så. Den som förtjänar dina tårar får inte dina tårar att falla. Det har jag fått höra sen jag var liten och jag har alltid följt det men på senare år har jag låtit många påverka mig negativt och jag har låtit tårar fall och karriär falla och hela mitt liv falla. Det är dags för mig att öppna ögonen och inse sanningen med allting. Allting rasade med ett boom men tyvärr går det inte lika fort att bygga upp allting. Så jag får rycka tag i mig och bygga upp allt med babysteps. But I will be back soon I promise.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

kolla in min modeblogg på rokasprestige!

Postat av: Sanna

Hej !

Missa inte årets bästa tävling på : http://moonzanna.se/2011/august/arets-basta-tavling-en-macbook-air-i-prispo.html#comment där du kan vinna en Macbook Air 11", klicka in och delta direkt !



Kram

Sanna

2011-08-30 @ 13:52:39
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0