Svalt Sandpappersboll...

Det känns så varje gång jag ska svälja. Jag är så trött på att vara sjuk. Hela tiden tror jag att jag snart är frisk men blir lika ledsen varje gång att jag inte är det. Haha.. Jag pratat som Kalle Anka så den enda som verkar förstå och höra vad jag säger är min älskade. Han är inte ens hemma och tar hand om mig. Jag vill ha kääääärlek. Varför måste man jobba?? Så onödigt.. Haha.. Huliganerna här hemma passar på att äta upp hela hemmet medans jag är sjuk. Försöker säga till dom men eftersom de varken hör eller fattar vad jag säger så skiter dom i vilket. Jag hade behövt en app på min iPhone som säger det jag skriver att den skall säga. Skit bra.. Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0