Ta Ett Glas Juice...

img_6807 (MMS)

Mitt lördagsnöje är att plugga.. Kul va.. Jag vet inte vad som har hänt med mig.. Tror allting är för mkt just nu och jag behöver en riktig paus från hela verkligheten för att göra något helt annat och tänka på något helt annat. Tyvärr går inte det. Just nu har jag ingenting positivt kvar inom mig. Ingenting är roligt längre. Jag gör saker bara för att göra saker. Glädjen bakom saker jag tyckte var roligt har helt försvunnit. Jag har alltid älskat att lära mig saker och därför tyckt skolan varit rolig. Nu är det bara en pain in the ass. Inte för att just ämnet svenska någonsin har varit roligt men jag har läst en massa ekonomiska ämnen på senare tid som jag bara läst för att göra det. Inte för jag tycker det är kul. Ekonomi är ju min grejj. Vart har det tagit vägen??? När min storebror levde sa han till mig att dricka ett glas juice, tex Bravo apelsinjuice innan jag skulle börja plugga. Att man fick en massa energi och motivation och allt vad det innebär. Hur sjukt det än låter så har det alltid fungerat förr. Ni vet väl att man styr alla sina tankar och känslor även om det ibland är omedvetet. =o) Så nu ska jag gå och ta ett glas Bravo Juice, faktiskt den nya sorten med passion o grejjor. Sen ska jag helt plötsligt tycka pluggandet är jätteroligt igen.. :) Fast innerst innerst inne längtar jag bara tills min älskade kommer hem igen.. <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0