Saknar Mina Ryck...

Postat 3 augusti, 2011

Innan hade jag alltid såna ryck att jag måste göra saker. Var jag hemma skulle jag alltid städa och ha mig. Allt hos mig är försvunnet. Det ser ut som en svinstia hemma men jag har ont överallt så orkar inte ens lyfta mig själv. Vill helst inte ta en massa piller men jag orkar inte dega här heller och inte få något nyttigt gjort. Alla säger jag skall ta till vara på varje minut och vila men jag har verkligen kommit underfund med att jag mår inte bra av att bara vila. Jag blir tokig. Jag får dåligt samvete av att vara hemma. Det är något jag måste lära mig. Att inte ha dåligt samvete när jag inte mår bra och måste vara hemma. Så istället för att dega och göra att jag mår ännu sämre så skall jag TA ett ryck. Jag ska göra i ordning här hemma. Eller försöka iallafall. Tror jag alltid lyssnade på AKON när jag skulle bli pushad till att ta tag i saker. =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0