Nytt Kapitel

Postat 2 augusti, 2011

Livet har många vändningar och många vägar.. Hur saker och ting blir och förändras beror på vägen man väljer.. Men se upp för vägen du väljer och planen du tror på.. För även om man tror att man har en vattentät plan så förändras allting på ett eller annat sätt och det blir aldrig som man tänkt sig.. Saker och ting kan bli jättebra men saker och ting kan också bli jättefel.. Oavsett vad så är det viktigt att man aldrig glömmer sitt MÅL och tappar sitt fokus.. Har man ett riktigt starkt VARFÖR man skulle ha gjort så från första början så finns det INGENTING som rubbar ens väg.. Hur tufft det än är.. Man kan tillåta sig själv att ligga ner på botten ett tag för att hämta andan men lika fort som man föll ner skall man ge sig fan på att ta sig upp.. INGENTING är omöjligt och man kan inte misslyckas om man inte ger upp..

Jag har varit på botten rätt länge nu från och till.. Jag ha länge varit trött på att trilla från toppens toppen till bottens botten.. Jag har sagt jag skall göra något åt det.. Många gånger.. Jag har varit på god väg, sen har det hänt något och jag har trillat ner igen.. MEN jag är verkligen jättetrött på att leva i berg och dalbana.. INGEN kan ta tag i mig och mitt liv förutom jag.. INGEN kan ge mig den sanna lyckan jag en gång hade.. Komplement i mitt liv kan jag ha men den som gör det grova jobbet är bara JAG AB.

Min psykiska hälsa är inte som den skall vara och det har också sina förklaringar. Allt går hand i hand. Jag har tagit mig en riktig tankeställare och jag måste börja förändra och framförallt börja LEVA igen. För det var längesedan jag verkligen LEVDE. Så därför tar jag till allt som har hänt, både bra och dåligt, oavsett vilket så blir jag starkare. Allt har en mening och saker händer av en anledning. Karma kommer att hinna ikapp de som har skadat mig.

Nu är det dags för mig att börja på ett nytt kapitel i mitt liv. Kan ju inte passa bättre med att göra det i en ny och fräsch blogg på en helt ny plattform. =o)

(Tyvärr kommer layouten vara tråkig ett ganska bra tag, men jag måste först göra en massa fel för att lära mig göra om och göra rätt och göra en grymt snygg blogg=o)

Nu blir det ju inte en ny plattform men jag har totalt glömt allt med layout och grejjor så den biten kommer ändå ta tid. hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0