Jävla Skitsöndag...

Skit skit skit skit.. Allt är fan bara skit.. Jag skullle strunta i alla viktiga saker och ta hand om det i veckan, istället skulle jag mysa med min älskade, baka och laga fin middag. Han kliade min rygg, sen somnade jag. När jag vaknade så var allt bara svart. Jag tappade humöret och ingenting blev roligt längre.. Klockan bara tickade iväg och snart var söndagen slut. Efter många om och men visste vi fortfarande inte vad vi skulle ha till middag och det var försent för att ta ut ngt för att tina..
Efter många om och men strosade vi ner till affären för att handla till middagen.. Ehh va?? Vi handlade häromdagen för nästan 3500kr och vi ska ner och handla.. Varför?? Jo för vi är såna jävla problembarn som aldrig vet vad vi ska äta så vi hinner aldrig ta ut ngt för att tina.. Vi bestämde oss för att typ äta ngt jag vettefan.. Vi skulle baka kanelbullar när vi kom hem.. Jag blev sugen på pannacotta och skulle göra det..
När vi kommer hem har jag glömt att köpa grädde.. Vem fan gör pannacotta utan grädde.. Va fan tänkte jag med.. Eller ja jag tänkte inte alls.. Aaaaaaaaa... Sen kom jag på att kanelbullar ska ju jäsa hit och dit och fram o tillbaka så det kommer ta tid med middag och bullar.. Så det blev inget bak heller.. Och ingen middag heller för vi visste inte vad vi skulle äta.. Så ja nu sitter jag och bara beklagar mig själv och tjurar.. haha..
Hela frysen och kylen FULL med mat och vi ska äta KÖTTBULLAR OCH MAKARONER... mmmmm... NOT!! Förresten så var snabbmakaroner slut i affären.. Hur ofta händer det då.. Jävla söndag.. Skjut dig själv ngnstans..

Ingen fin middag...

Inga kanelbullar..

Ingen pannacotta..

 


Kommentarer
Postat av: FotnotsMaja

Hejsan!

Du skriver bra. :)

Fina bilder också!

Ha en fin dag!

Hälsningar

Maja

2011-08-15 @ 12:29:57
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
Postat av: Celine

Lät ju inte så skoj :/ Vad har du haft för dig idag då? (:

2011-08-17 @ 22:01:05
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0