Jaga Mina Spöken...

Postat 3 augusti, 2011

Då var det en ny dag med nya utmaningar igen. Min utmaning idag var att stiga upp ur sängen. Inte att jag är trött och inte orkar utan jag har så ont överallt att jag inte vet hur jag skall göra för att det inte ska göra ont. Känner mig allmänt yr och konstig. Jag har en massa spöken att ta itu med och en massa saker som jag måste hitta ändar och början på. Det är vid såna här situationer man verkligen önskar man var klonad så man slapp ha klumpen i magen när vissa saker ska göras eller sägas. Men när det är färdigt är det skönt och man kan andas ut. För ett litet tag iallafall. Jag önskar jag mådde bra. Både psykiskt och fysiskt. Så jag kunde njuta av solen när den äntligen är framme. Men så som jag mår. Bara av att gå ut med hunden får mig att bli alldeles yr och trilla omkull. Just det jag blev ju det igår. Väldigt yr och snurrig och snubblade på en kvist och trillade. Haha.. Såg ut som en tecknad film antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0