Jag Är God...

Jag är jättegod bara så ni vet det.. Vart jag än befinner mig på våren och sommaren så blir jag biten ÖVERALLT.. Av ALLA slags djur.. Människorna i min närhet kommer nästan alltid undan eller kanske får ett eller två bett men jag har alltid överallt.. Nu har jag blivit attackerad av något äckligt djur som ger mig rodnader och svullnader som är stora som persikor.. Skit äckligt.. :(
Hela veckan har varit såååå jäktig.. Mkt att ta igen när man varit sjuk.. Men ingen sovmorgon idag heller nej för då skulle man upp med tuppen för att tvätta klockan sju.. blääää...
Ska göra i ordning lite här hemma för att sen göra en massa pappersarbeten för att sen göra ett nytt försök med mitt pluggande och Bravo juice.. hehe.. =o)
Men föööörst ska jag och Demon äta leverpastejmackor.. mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0