Hokus Pokus...

Just nu är jag otroligt sjuk. Haft feber hela dagen och vet inte vart jag skall ta vägen. Har inte ork till någonting. Har inte ens ätit på hela dagen för allting bara snurrar så fort jag bara rör mig. Har försökt sova och det har inte gått så bra. Somnade äntligen en liten stund men vaknade när min älskade kom hem. Hundarna har förstått att jag är dålig för dom har varit snälla idag. Nästan alla iallafall. Fluffy är alltid damp så han räknar jag inte ens med under kategorin ”Snäll”.

Vi ska snart äta men jag har ingen aptit för fem öre. Men det känns inte som jag kommer bli frisk fortare genom att INTE få i mig någon näring. Bläääää. Jag hatar piller men jag har LEVT på IPREN. Jag tror på magi och hokus pokus så imorgon SKA jag vara FRISK. =)

Jag ska först till veterinären med två av (o)djuren och sen ska jag fixa färdigt bokföringen. Efter det ska jag kanske ta en fika/lunch med George min Smulan och på kvällen ska jag och min älskade ha Tacosdejt med Robin och Jonny.

Shit jag blev yr av att bara tänka på min morgondag. Haha. Nu ska jag försöka få i mig lite mat och tigga en massa kärlek så jag kan bli frisk. Wish me good luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0