Det Blev Fel...

Asså detta stämmer inte, något är fruktansvärt fel. Jag skulle bli BÄTTRE idag. Absolut INTE sämre. =( Inte för att jag egentligen kände mig bättre igår men jag trodde verkligen jag skulle bli bättre idag. Så alla planer med veterinär och mys och mys igen, det får jag lägga på hyllan ett tag. Ledsen är jag. När jag för en gångs skull ska ta vara på dagen och göra sånt som får mig att må bra. Ja men då blir jag sjuk vad annars. =(
Jag har börjat hosta en massa så jag hoppas bara det är något litet som kliar i halsen och INTE att jag börjar få hosta också. Kommer aldrig bli frisk ju. Blääää.. Dåligt immunförsvar HELL YEAH. MÅSTE göra något åt det. Grrrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0