Borta Bra Men Hemma Bäst...

När jag började blogga för många år sedan så började man på Lunarstorm när det hette dagbok. Haha. Sen helt plötsligt blev det blogg och det blev större och större och nu är det superstort. Min första plattform för min riktiga blogg var just här på blogg.se

Sen har det varit mkt problem hit och dit och jag tappade läsare för att sidan aldrig fungerade. Sen fick jag en massa erbjudanden om att blogga och tjäna pengar samtidigt på andra sidor. Så jag har flyttat hit och dit många gånger. Tappat blogglusten många gånger och funnit den tillbaka en stund för att sedan tappa den igen. Pressen att alltid uppdatera blev för mkt när livet inte var som den skulle så jag lade ner helt. Tappade då också alla mina underbara läsare och alla pengar man tjänade. Men så är det ibland.

Jag önskar jag på något sätt kunde samla alla mina bloggar på ett och samma ställe. Men vi får se om det går att lösa. Denna gången ska jag prova att blogga igen och se om jag hittar glöden. Men denna gången ska jag enbart göra det för mig själv. Som jag från början gjorde. Och inte för miljoner läsare eller för en massa pengar utan för jag ville skriva av mig. Fick ett bra erbjudande att börja blogga för Blondinbellas Spotlife. Det var kul första dagen men sen dog det lika fort igen. Dessutom är det bara jobbigt att lära sig nya saker nu när tiden inte finns. Så dom få inläggen flyttar jag hit. Som sagt. Borta bra men hemma bäst och det var ju här jag började. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0