Antibiotika Som Antibiotika...

Sen om det är till djur eller människor kan väl inte ha så stor betydelse??? Jag har en massa piller kvar sen när Demon var jättesjuk, nu tar Fluffy dom för han har varit dålig.. Borde väl fungera på mig med.. Vad kan hända om jag bara provar?? haha..
Ja asså så desperat efter att bli frisk är jag nu att jag är villig till att vara försökskanin.. Jihaaaa.. Jag är så jävla uttråkad.. Allting bara snurrar och ingenting fungerar.. Ingen hör vad jag säger så försöka ta hand om viktiga telefonsamtal går inte heller hem.. Jag vill ha min röst tillbaka.. Nu låter jag bara som Kalle Anka.. Inte ens Fluffy lyssnar på mig för han fattar inte vad jag säger ju.. Så han fortsätter bara att busa fast han inte får..
Har försökt få i mig lite mat men ingenting smakar något ju.. Då kommer mamma hem till oss med soppa som BARA smakar SALT.. När jag ifrågasätter det så säger hon att jag sa precis att ingenting smakar något.. Då borde inte den översaltade soppan smaka något heller.. HA HA JÄTTEKUL... =oD
Försökte plugga men fattar ingenting och allting blir bara grötigt.. Försökte städa men blev genomsvettig av att diska några glas och någon tallrik.. Så jag hoppar städandet.. Jag vill ju mjukna upp.. Måste vara hel imorgon ju.. Bläää.. Jag önskar jag hade en massa inredningstidningar så jag kunde glo på dom.. Ja jag har internet jag vet men allt snurrar ju när det blir för mkt rörelser.. Typ.. hahhaa..
Jag är varm med täcke och jag fryser utan täcke.. Jag måste vila men får ont i huvudet av att sova för mkt.. Jag blir utmattad av att inte vila.. Aaaaaaa.. Vart ska jag ta vägen?? Kommer aldrig bli frisk... Buhuhhuhu

Kommentarer
Postat av: onlyerik

snygg header

2011-08-10 @ 16:57:35
URL: http://onlyerik.com
Postat av: cecilia

Hej! Just nu pågår en "Dagens blogg" tävling, skulle vara jätteroligt om du ville vara med! Kommentera bara "Jag är med" i det här inlägget:

http://ccesilia.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-avslutas-ikvall.html

2011-08-10 @ 17:04:52
URL: http://ccesilia.blogg.se/
Postat av: jocke

Ja visst är dom fina, jag vill vill, låter som ett litet barn,:)



Ha det gott

2011-08-10 @ 17:26:49
URL: http://www.finest.se/dreamoflife
Postat av: Izabella Odenmarck

Sv: Oh tack! Menar du bakgrunden bara? :) isåfall är det bara att söka på Louis Vuitton Wallpaper/Logo på google! Och resten har jag kollat upp på designadinblogg.se!

2011-08-10 @ 17:27:06
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0